Üzerinde animasyon olan bir nesnemizin keylerini başka bir nesneye kopyalayalım. Alttaki görselde sahne içersindeki Box nesnesinin keyler görünmektedir.
Scriptimizi yazmaya başlayalım. ilk işimiz nesnelerimizi degişkenlere tanımlayalım. sonrasında keyleri kopyalamadan önce üzerine keyleri kopyalayacağımız nesnenin (cylinder) keyleri var ise yeni ekleyeceklerimizle karışacağından keyleri silmek için alttaki kodları ekleyelim.
Şimdi asıl işlemleri yapmaya başlayabiliriz. İlk olarak nesnenin position keyleri için for döngüsü oluşturalım. timeline üzerinde boxın kaçtane x yönünde keyi olduğunu saydırmalıyız. sonrasında da appendkey ile bunları cylinder nesnesine uygulayalım. X yönünü yaptıktan sonra y ve z yönlerinide yapalım.
Position keylerini kopyalanmasından sonra aynı işlemlerinin benzerini rotation keyleri için yapalım.
Evet şimdi son aşama scale keylerine uyguluyoruz.
Daha anlaşılır olması için scripti sade bir şekilde yazdım. Bir kaç döngü ile script daha da kısaltılabilir.