Unity sahnemde bulunan 3d objemin üzerine basılı tutup sonrasında sağa sola parmağımı hareket ettirdiğimde modeliminde tek eksende kendi etrafında dönmesini istiyorum.
Şimdi bu uygulamamızı yapmaya başlayalım.
Unity sahnemizi açtıktan sonra, Assets penceresine sağ tıklayarak Create C# script oluşturalım. Editör penceri açılınca içerisini alttaki gibi düzenleyelim.
Sahnede döndürmek istediğimiz nesneyi import edip sahneye yükleyelim. Sonra oluşturduğumuz scripti nesnemizin üzerine sürükleyip bırakalım.
Nesnemize Box Collider verelim. Böylece üzerine tıklandığında eklediğimiz script nesnemizi aldılasın.
Oyunumuzu çalıştırdığımızda nesnemizi sağa sola sürüklersek nesnenmizde kendi etrafında dönecektir.
Dönme hızını üstteki değişkenimizin değerini düşürerek, artırarak ayarlayabiliriz.