Üzerinde animasyon olan bir nesnemizin keylerini başka bir nesneye kopyalayalım. Alttaki görselde sahne içersindeki Box nesnesinin keyler görünmektedir.
![key transfer](/uploads/images/keyaktarma.jpg)
Scriptimizi yazmaya başlayalım. ilk işimiz nesnelerimizi degişkenlere tanımlayalım. sonrasında keyleri kopyalamadan önce üzerine keyleri kopyalayacağımız nesnenin (cylinder) keyleri var ise yeni ekleyeceklerimizle karışacağından keyleri silmek için alttaki kodları ekleyelim.
![](/uploads/images/keyaktarma_001.jpg)
Şimdi asıl işlemleri yapmaya başlayabiliriz. İlk olarak nesnenin position keyleri için for döngüsü oluşturalım. timeline üzerinde boxın kaçtane x yönünde keyi olduğunu saydırmalıyız. sonrasında da appendkey ile bunları cylinder nesnesine uygulayalım. X yönünü yaptıktan sonra y ve z yönlerinide yapalım.
![](/uploads/images/keyaktarma_002.jpg)
Position keylerini kopyalanmasından sonra aynı işlemlerinin benzerini rotation keyleri için yapalım.
![](/uploads/images/keyaktarma_003.jpg)
Evet şimdi son aşama scale keylerine uyguluyoruz.
![](/uploads/images/keyaktarma_004.jpg)
Daha anlaşılır olması için scripti sade bir şekilde yazdım. Bir kaç döngü ile script daha da kısaltılabilir.